קרן להשקעות נדל"ן בארצות הברית

עולם ההשקעות הדינמי מציע למשקיעים אין ספור הזדמנויות מעניינות להשקעות יציבות עם תשואות משתלמות. בין כל האפשרויות להשקעה העומדות לרשותנו כיום, קרנות נדל"ן הן אפשרות מעניינת למשקיעים שרוצים להפיק תועלת מהצמיחה המסיבית של שוק הנדל"ן אך לא רוצים להתעסק בכל הנוגע לטיפול בנכסים. הניסיון מלמד שבין שאתם משקיעים מתחילים, ובין שאתם משקיעים מנוסים, יש סיכוי גבוה שקרן להשקעות בנדל"ן היא הדבר הנכון בשבילכם. מהי קרן להשקעות נדל"ן ולמה כדאי להשקיע בה? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

מבוא לקרנות נדל"ן

קרן להשקעות בנדל"ן היא אפיק השקעות המנוהל בידי חברה שמחזיקה בנדל"ן מניב, מפעילה ומממנת אותו. הקרן נסחרת, ומשקיעים יכולים לקנות את מניותיה ולהרוויח מהתשואות שלה בלי שיצטרכו לקנות נכסים ולנהל אותם בפועל. קרנות נדל"ן בדרך כלל מתמקדות בתחומי נדל"ן ספציפיים כמו נכסי מגורים, נכסי מסחר, נכסי תעשייה, בריאות או תיירות או פועלות בכל תחומי הנדל"ן הרלוונטיים. המשקיעים מצטרפים לפעילות של קרן נדל"ן שמתאימה להם, לצרכים שלהם וליעדים הכלכליים שלהם ומקבלים את חלקם בתשואות מדי רבעון או מדי שנה.

 

היתרונות של קרנות נדל"ן

גיוון ונזילות

אחד היתרונות העיקריים של קרן השקעות נדל"ן הוא הגיוון. בעלי המניות בקרן למעשה משקיעים בנדל"ן מגוון באזורים שונים בארץ ובעולם בלי להטריח את עצמם בבחינת עסקאות, בבדיקות נאותות, בהיתכנות, בבעלות פרטית על נכסים, בהשבחה, בניהול נכסים, במשא ומתן עם שוכרים ובאיתור הזדמנויות לאקזיט. הקרן (באמצעות בעליה) עושה את כל העבודה הקשה בשבילם ומחלקת להם דיבידנדים מדי רבעון. המניות של הקרן נזילות ואפשר למכור אותן בכל עת בלי להסתכן באובדן כספים. לחלופין אפשר לקנות מניות נוספות בכל עת ולהגדיל את הרווחים. בהשוואה לעסקאות נדל"ן בשטח, השקעה בקרנות נדל"ן מגישה למשקיעים את כל היתרונות של השקעה בנדל"ן בלי להתאמץ.

 

הכנסה קבועה ויציבה

קרן השקעות בנדל"ן מחלקת את ההכנסות שלה (בשיעור של 90 אחוזים) לבעלי המניות. בעלי הקרן מתחייבים לחלוקת דיבידנדים קבועה לבעלי המניות ולפעול בשקיפות מלאה בשגרה. חלוקת הדיבידנדים הולמת את שיעור ההשקעה של בעלי המניות בקרן בקרן. הדיבידנדים הם הכנסה קבועה ויציבה למשקיעים, ולכן השקעה בקרנות נדל"ן היא אפשרות אטרקטיבית למי שמעוניינת בתשואות איכותיות וברמת סיכון נמוכה.

 

ניהול מקצועי

קרנות נדל"ן מנוהלות בידי אנשי מקצוע מנוסים שבקיאים בתחום הנדל"ן ויודעים איך לערוך סקרי שוק, לאתר נכסים איכותיים, לנתח עסקאות, לבדוק היתכנויות, להשקיע בנכסים, להשביח ולנהל אותם. המשקיעים בקרנות אינם מחזיקים בבעלות על נכסי נדל"ן ולא צריכים להתמודד עם המורכבויות הבירוקרטיות והמשפטיות הנלוות לעסקאות נדל"ן. הניהול המקצועי של קרנות הנדל"ן מקל על המשקיעים, מגן על ההשקעות שלהם ומייעל את הרווחים של הקרנות בכלל ושל המשקיעים בפרט. קרנות נדל"ן מתאימות למשקיעים מתחילים שאינם מנוסים בניהול עסקאות נדל"ן ואין להם זמן או משאבים להשקיע בכך, אך גם למשקיעים ותיקים שרוצים לתת לקרנות לעבוד בשבילם.

 

פוטנציאל להגדלת תשואות

נוסף לדיבידנדים הרבעוניים, לקרנות נדל"ן יש פוטנציאל להגדלת תשואות בחלוף הזמן. ככל שגדל הערך של הנכסים המוחזקים בידי הקרן, ערכי המניות של הקרן גדלים וכך גם התשואות של המשקיעים. משקיעים שמתמידים בהשקעותיהם בקרנות נדל"ן, נהנים מהביצועים שלהן ומהתשואות לכל אורך תקופת ההשקעה.

קרנות נדלן מומלצות

 

מה צריך לדעת על קרנות נדל"ן?

יש שני דברים חשובים שצריך לדעת על קרנות נדל"ן – האחד נוגע למיסוי והשני נוגע לריביות, וליתר דיוק – לשינויים בשיעורי הריבית.

השלכות המיסוי

אף על פי שהתשואות של קרנות הנדל"ן אטרקטיביות מאוד, הן ממוסות, וחשוב לדעת את זה. הדיבידנדים של קרנות הנדל"ן ממוסות כהכנסות רגילות. התשואות מועברות למשקיעים לאחר ניכוי מס. אם הקרן פועלת בארץ, ניכוי המס נעשה באמצעות רשות המיסים הישראלית; אם הקרן פועלת בארצות הברית, ניכוי המס נעשה באמצעות ה־IRS. משקיעים ישראלים שמשקיעים בקרנות נדל"ן שפועלות בארצות הברית, צריכים להיות מודעים להשלכות המיסוי ולהימנע מתשלומי מס כפולים גם בארצות הברית וגם בארץ.

 

שינויים בשיעורי הריבית

קרנות נדל"ן מומלצות מושפעות משינויים בשיעורי הריבית גם בארץ, גם בארצות הברית וגם בעולם. אם שיעורי הריבית עולים, מיזמי נדל"ן מתייקרים, וההתייקרות הזאת עלולה להשפיע על הרווחיות של הקרנות. על המשקיעים להיות מודעים לשינויי הריבית התקופתיים ולהשפעתם על ביצועי הקרנות.

 

למה להשקיע בקרנות נדל"ן?

הינה כמה סיבות טובות להשקיע בקרנות נדל"ן:

השקעה פשוטה ויעילה בסכומים סבירים

השקעה בנדל"ן מצריכה משאבים כספיים רבים שלמשקיעים מתחילים אין בדרך כלל. השקעה בקרנות נדל"ן אינה מצריכה משאבים כספיים רבים אלא סכום חד־פעמי סביר. תהליך ההשקעה פשוט למדי ומתאים למשקיעים מתחילים אך לא רק – גם משקיעים ותיקים נהנים ממנו. קרנות נדל"ן מאפשרות לאנשים פרטיים להיכנס לשוק הנדל"ן ולהגדיל את הונם בהדרגה עם סיכון מזערי בלבד.

 

ניהול מקצועי

השקעה בנדל"ן מחייבת ידע, בקיאות ומומחיות. קרנות נדל"ן מאפשרות למשקיעים לנצל את הניסיון המקצועי של מנהלי הקרן, למנף אותו לטובתם ולהרוויח.

 

סיכון מופחת

קרנות נדל"ן פועלות לפי עיקרון מנחה של פיזור מובנה, ועיקרון זה עוזר למשקיעים בקרן להפחית סיכונים ואף להימנע מהם. פיזור ההשקעות מקזז הפסדים של נכסים אחדים ברווחים של נכסים אחרים בלי להשפיע על הרווחים הכוללים של הקרן ועל התשואות של המשקיעים.

 

איך לזהות קרנות נדל"ן איכותיות?

לפני שמשקיעים בקרנות נדל"ן חשוב לדעת איך לזהות קרנות נדל"ן איכותיות. הינה ההמלצות של חברת ליברקי לאיתור קרנות נדל"ן רווחיות:

ביצועים ומגמת רווחים

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנתח את ביצועי העבר של הקרן ואת מגמת הרווחים שלה. בדקו עקביות ברווחים ובתשלומי הדיבידנדים למשקיעים, והעריכו את מגמת הצמיחה הכוללת של הקרן. קרן ההשקעות של ליברקי צוברת הון בהתמדה ומתגאה ברקורד מרשים של תשואות עקביות למשקיעים לאורך השנים.

 

רזומה של מנהלי הקרן

המומחיות והניסיון של מנהלי הקרן הם אינדיקטורים חשובים מאוד להצלחת הקרן. הצוות המקצועי של ליברקי כולל אנשי מקצוע ותיקים שיש להם רזומה מרשים והצלחות מוכחות בהשקעות נדל"ן ובניהול נדל"ן. הידע האדיר שלהם הוא חותם איכות לקרן ההשקעות של ליברקי, והניסיון המקצועי שלהם מעצים את אמון המשקיעים ביכולתם להתמודד בהצלחה עם האתגרים של שוק הנדל"ן.

 

איכות תיק הנכסים

האיכות של תיק הנכסים והמגוון שלו יעזרו לכם להעריך את קרן ההשקעות ואת הפוטנציאל שלה להצלחה. ליברקי משקיעה בנכסים לפי אסטרטגיה סדורה ומקפידה על פיזור איכותי כדי שההשקעות של הקרן יהיו מאוזנות ולא יושפעו מתנודות השוק ומעליות ריבית.

 

קרנות נדל"ן

 

הכירו את קרן השקעות נדל"ן של ליברקי

מעוניינים להשקיע בנדל"ן ולהרוויח בלי להתאמץ? הגעתם למקום הנכון. קרן ההשקעות של ליברקי היא אפיק ההשקעה הנכון בשבילכם. השקעה בקרן הנדל"ן של ליברקי תיתן לכם ספתח מעולה בשוק הנדל"ן, תעזור לכם ללמוד את השוק בלי לסכן את ההון העצמי שלכם ותקנה לכם ידע נרחב על תחום הנדל"ן בלי לקום מהספה. הינה כמה מהיתרונות שליברקי מציעה למשפחת המשקיעים שלה, וגם לכם:

מצוינות מוכחת

ליברקי ביססה את עצמה כחברה מובילה ומשפיעה בתחום ההשקעות בנדל"ן. המשקיעים בקרן ההשקעות של ליברקי נהנים מהצלחותיה המוכחות, מרווחיה ומתשואות קבועות ויציבות.

 

השקעות מגוונות

קרן ההשקעות של ליברקי חולשת על השקעות איכותיות בנכסים למגורים, למסחר, לתעשייה ולתיירות  וכן על השקעות איכותיות בתחומי הייטק מתקדמים. הקרן חושפת את המשקיעים לפלחי שוק שונים ומייעלת את הרווחים שלהם. ההשקעות המגוונות הן עדות לאסטרטגיה הנכונה של ליברקי ולניהול הסיכונים שלה.

 

גישה חדשנית

ליברקי מאמצת גישה חדשנית בהשקעות נדל"ן ובהשקעות בכלל ועוקבת אחר נתוני ההצלחה של הקרנות שבבעלותה כדי להמשיך את הפעילות שלהן בתבונה. בשל כך ליברקי עומדת בחוד החנית של השקעות הנדל"ן בארץ, והמשקיעים שלה הם המרוויחים העיקריים מזה.

 

רוצים להיכנס במתינות לשוק הנדל"ן? מחפשים הזדמנויות להשקעה איכותית בנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. קרן ההשקעות של ליברקי היא ההזדמנות שלכם לדריסת רגל משמעותית בנדל"ן ולטביעת חותם מהותית שתשדרג את איכות החיים שלכם. אתם לא צריכים להשקיע זמן יקר ומשאבים באיתור נכסים, בקניית נכסים ובניהול נכסים כדי להרוויח. למה? כי בשביל זה אנחנו כאן. הצוות מנהל את קרנות ההשקעה בארצות הברית של ליברקי ויעשה את העבודה הקשה בשבילכם. כל מה שנדרש מכם, הוא סכום השקעה מינימלי וסבלנות; התשואות בדרך אליכם.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת המשקיעים של ליברקי וליהנות ממקצועיות, מאמינות, מהצלחות מוכחות ומביטחון כלכלי מלא. אז צרו קשר היום; אנחנו מחכים לכם.

חננאל אלבו
חננאל אלבו

נעים מאוד, שמי חננאל, משקיע בנדל״ן בארה״ב. חי ונושם את העולם המרתק הזה כבר קרוב לעשור. בנוסף, אני מלווה אנשים ומשפחות בתהליכי השכלה פיננסית.
אני נשוי ואב ל־4, חובב ספורט ונגרות, מתנדב כנהג אמבולנס וכחובש.

תפריט נגישות