מהי עסקת פליפ ואיך משקיעים בה?

עסקת פליפ בנדל"ן היא לא רק אסטרטגיית השקעה פופולרית, היא גם משתלמת מאוד ומתאימה למשקיעים שמעוניינים ברווחים גבוהים ומידיים. במאמר זה נבדוק מהן עסקאות פליפ, נברר למי הן מתאימות, נבין למה הן מומלצות, ונלמד מה היתרונות שלהן. מוכנים לפליפ שישנה את הפרספקטיבה הנדל"נית שלכם? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

מהי עסקת פליפ בנדל"ן?

עסקאות פליפ בנדל"ן הן דבר די בסיסי ופשוט להבנה. הרעיון הוא לרכוש נכסים שיש להם פוטנציאל לרווחים גבוהים, להשביח אותם במהירות ולהעמידם למכירה במחיר גבוה יותר מהמחיר ההתחלתי שלהם. המטרה העיקרית של המשקיעים היא לייצר רווח מהשבחת הנכס ומהעלאת הערך שלו. עסקאות פליפ מוצלחות מחייבות הבנה בשוק הנדל"ן המקומי, עין חדה לנכסים עם פוטנציאל, תכנון פיננסי קפדני וכישורי ניהול פרויקטים.

 

למי מתאימה עסקת פליפ?

עסקת פליפ מתאימה למשקיעי נדל"ן מנוסים ולמשקיעים שמעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם. זוהי הזדמנות מצוינת ללטש מיומנויות ולצבור ניסיון, ידע ומשאבים כדי לצבור הון ממשי בתקופה קצרה. משקיעים שיודעים איך ליטול סיכונים מחושבים ומסוגלים להתמודד עם האתגרים הנלווים אליהם, יכולים להתמודד עם עסקאות פליפ ולהצליח. כישורים נחוצים נוספים הם יכולת לזהות פוטנציאל בנכסים שערכם הממשי נמוך ויכולת לפקח על פרויקטים של שיפוץ והשבחה ואף לנהל אותם.

עסקת פליפ בנדל"ן

 

למה כדאי להשקיע בעסקת פליפ?

עסקת פליפ מומלצת מכמה סיבות. ראשית, היא דרך מצוינת למקסם תשואות בפרק זמן קצר. בניגוד לעסקאות נדל"ן אחרות עסקאות הפליפ מביאות את המשקיעים לנקודת האקזיט במהירות ומאפשרות להם ליהנות מרווחים מיידיים. מחזור השקעה קצר בדרך כלל מפחית את הסיכונים שנלווים לתנודתיות של השוק, לתקנות המשתנות תדיר ולחוסר הוודאות בעולם פיננסי חסר יציבות. שנית, עסקאות פליפ מאפשרות למשקיעים לעסוק באופן פעיל בתהליך ההשבחה של הנכס ולנהל אותו כראות עיניהם. הפליפ הוא גישה מעשית שמתאימה לכל מי שנהנה מכל ההיבטים היצירתיים של הנדל"ן ובכלל זה שיפוץ, עיצוב ופתרון בעיות.

 

היתרונות של פליפ

  • פוטנציאל לרווחים – הפוטנציאל לרווחים הוא יתרון מובהק של הפליפ. פליפ מוצלח מניב החזר גבוה על ההשקעה במיוחד באזורים המאופיינים בביקוש חזק ובהיצע מוגבל. לאחר רכישת נכסים זולים במחיר נמוך, המשקיעים יכולים להשביח אותם ולמכור אותם במחיר גבוה בהרבה. בתכנון קפדני ובביצוע יעיל אפשר להרוויח היטב מהפליפ.
  • צבירת הון – עסקאות פליפ אידיאליות למשקיעים שרוצים לצבור הון במהירות. כמה פליפים מוצלחים מאפשרים למשקיעים להשקיע במיזמי נדל"ן אחרים ובנכסים פיננסיים רווחיים, ליהנות מתשואות גבוהות ומשתלמות בכל האפיקים ולהגיע לעצמאות כלכלית.
  • תזמון שוק – שוק הנדל"ן האמריקני לרוב חסין מפני תנודות, שינויים וחוסר ודאות כלכלי, ולכן הוא אטרקטיבי מאוד למשקיעים מנוסים. חשוב להגיע אל הפליפ עם ניסיון כדי לתזמן את אסטרטגיית ההשקעה ולתמרן את השוק לקצירת רווחים גם בתקופות של שפע וגם בתקופות של שפל. האופי המחזורי של שוק הנדל"ן מספק הזדמנויות משתלמות רבות למשקיעים נבונים.
  • גיוון – עסקאות פליפ הן דרך יצירתית לגוון את תיק ההשקעות. השקעות נדל"ן עמידות בדרך כלל בפני אינפלציה ותנודתיות בשוק המניות. שילוב מושכל בין עסקאות נדל"ן לטווח רחוק ובין עסקאות פליפ הוא אסטרטגיה נבונה שמאזנת את תיק ההשקעות ועוזרת למשקיעים לבזר סיכונים וליהנות מתשואות איכותיות בכל האפיקים.

 

לעשות פליפ מוצלח עם המקצוענים של ליברקי

עסקאות פליפ הן אטרקטיביות למשקיעי נדל"ן ישראלים ובמיוחד לאלה שפועלים בשוק האמריקני. יש להן פוטנציאל מובהק לרווחים ולצבירת הון, והן דרך חכמה לביזור תיק ההשקעות. עם מחקר קפדני, תכנון פיננסי וניהול יעיל של כל פרויקט השבחה עסקאות פליפ יכולות להיות מקור לרווחים מתגמלים למשקיעים מתחילים ומנוסים כאחד. מדובר בהשקעה בנכסים ממשיים שאפשר להשביח אותם, לממש אותם בנקודת אקזיט רווחית ולמנף את הרווחים לעסקאות עתידיות רווחיות בהרבה. בניגוד לאפיקי השקעה אחרים שוק הנדל"ן האמריקני נותן למשקיעים ביטחון ויציבות ויכולת לשמור על הערך הממשי של הנכסים.

אם עסקאות פליפ קורצות לכם, יש לכם חוש מצוין לנדל"ן והגעתם למקום הנכון. הצוות המקצועי של ליברקי מנוסה בניהול עסקאות פליפ החל ברכישת הנכסים וכלה במכירתם בנקודת האקזיט הרווחית. ניסיון זה מאפשר לכם, המשקיעים שלנו, להשקיע בראש שקט ולדעת שהרווחים יתקבלו במהירות. רוצים לשמוע על עסקאות הפליפ הקודמות שלנו או לקבל מידע על תוכניות פליפ עתידיות? דברו איתנו, ובואו נלמד איך לעשות יחד פליפ משתלם.

 

טל מנצ’ל
טל מנצ’ל

נעים מאד, שמי טל, סמנכ״ל השקעות 'ליברקי' ישראל. שרת בצה"ל 25 שנים ופרש בדרגת סגן אלוף. בעל ניסיון אישי במגוון השקעות בארץ ובחו“ל, ניהול והובלת פרוייקטים ותקציבים גדולים ומתמחה בתחומים פיננסיים מרכזיים, בכללם מסחר בשוק ההון, ייעוץ משכנתאות וייעוץ ואימון לכלכלת המשפחה.

תפריט נגישות